Træning uge 7.

Endnu en uge med korte træningspas grundet arbejde.

Mandag: Styrketræning i en time inklusiv coretræning.

Tirsdag: Intervalløb inklusiv 8×200 meter. Sjovt at løbe så korte og hurtige intervaller, det gik super godt.

Onsdag: Der var planlagt både kombipas i 2,5 time samt 1 times svømning. Pga. arbejde kunne jeg ikke nå kombipas før arbejde så måtte op på cyklen kl 17 og derefter løb, så blev nødt til at udsætte svømning til torsdag.

Torsdag: Efter en tidlig dag på arbejde skulle der styrketrænes i en time, det gik super godt. Fik lige slappet af et par timer inden der skulle svømmes 1 time. Svømningen gik super godt.

Fredag: Coretræning inden arbejde, så en vældig let træningsdag.

Lørdag: Løbetest!!! Jeg må indrømme, at jeg ikke er vildt begejstret for test. Jeg er altid bange for at skuffe mig selv og min træner:( Så denne test var heller ikke en af de nemme.. Det var meningen at det skulle være 10 km, men kroppen og hovedet ville ingenting. Det endte derfor med, at jeg løb en 3 km. test, det har jeg løbet et par gange her i år, så tænkte det var bedre end ingenting. De 3 km. blev løbet i 4.04, hvilket for mig er hurtigt, men der skal løbes hurtigere!! Så der er masser at arbejde med…

Søndag: Efter en lang weekend med besøg af de bedste venner sluttede jeg af med cykling i 2,5 time inklusiv 4×30 min., det gik vældig godt og er klar til en ny uge.

I aften er der evaluering med Coach Agger. Der skal arbejdes med den mentale del af træningen, da den nogen gange hindrer mig i et godt træningspas, så hvis nogen har nogle gode idéer, så bare sig til;)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.